Myrietar
^ Admin
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:42, 28 Cze 2009 Temat postu: Rys serwera w pytaniach i odpowiedziach. |
|
|
1.Gdzie i czy w ogóle mogę zmienić wygląd swojej zbroi / broni ?
Szatę, zbroję, wygląd broni zmienić można u zbrojmistrza mającego swą siedzibę w mieście Jondal. Usługa ta jest bezpłatna, nie ma również limitu na ilość wykonywanych przeróbek. Jednak apelujemy o rozsądek i nie nadużywanie tej możliwości. Wymagane jest zachowanie podstawowych zasad odnośnie edycji wyglądu - stworzenie z pełnej zbroi płytowej - lekkiej sukienki powiewającej na wietrze - nie należy do przychylnie traktowanych przez MG rzeczy.
2.Jak kształtuje się poziom magii na serwerze?
Bazowo poziom trudności stworzeń występujących na serwerze jest prosty tak by można było rodzic sobie z nimi bez buildow i przesadnie silnych przedmiotów, a także bez większych przeszkód wędrować po wielu lokacjach (no może nie odrazy na 1 lev).
Stad też, poziom magicznych przedmiotów to +3 z właściwością jako absolutne maksimum. Magowie żegnają się miedzy innymi z większa burza i zatrzymaniem czasu, siła niektórych zaklęć zostaje przycięta.
3. Jak wygląda system doświadczenia?
Jako, iż główny nacisk serwera kładziony jest na odgrywanie ról, tak i system doświadczenia w założeniu ma być rozłożony proporcjonalnie do owego. MG przyznają nagrody w postaci PD w zależności od poziomu odgrywania postaci, zaangażowania w przeprowadzane przygody czy ogólnie ujęte życie świata.
Mechaniczny system doświadczenia promuje grę drużynową, (jednak samotna postać również da sobie rade). Nie ma kar za ilość postaci w drożynie, jedynie exp tracony jest w przypadku osób odstających zbyt wiele od średniego poziomu drożyny. Możliwość expienia postaci kończy się poniżej poziomu 20, dalszy awans oraz możliwość wejścia na poziomy epickie uzależniony jest od odgrywania postaci.
4. Jak wygląda system śmierci, tracone doświadczenie w wyniku zgonu postaci?
Każda śmierć postaci przenosi ją do tzw. "zaświatów". Istnieją dwie formy powrotu. Jedna polega na stracie losowego przedmiotu z ekwipunku postaci, druga na stracie określonej ilości doświadczenia. Kary za nią są nieduże, ma to w gruncie rzeczy pomóc postaciom słabym mechanicznie, budowanym pod klimat.
5. Jak kształtuje się poziom dostępnych na serwerze przedmiotów?
W ogólnodostępnych sklepach zakupić można przedmioty z maksymalną premią do +1. W niektórych rzadkich do +2. Ze szczątek najsilniejszych pokonanych istot wypadają przedmioty o premii do +2.
Lepsze, unikalne bronie, zbroje etc otrzymać można wyłącznie poprzez fabularne konsekwencje działań postaci, nagradzane przez MG.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Myrietar dnia Nie 18:45, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|